.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"اين سه نفر به موسوي تبريك گفتند"

مصطفي پورمحمدي، ناطق‌نوري و لاريجاني، سه نفري بودند كه روز انتخابات به موسوي تبريك گفتند. اين مطلب را سعيد شريعتي از قول محمدعطريان‌فر در نشست چندي پيش خويش نقل كرده و گفته كه منبع عطريان‌فر نيز هاشمي رفسنجاني بوده است.

چنين ادعايي در جلسه پرسش و پاسخ اعضاي شوراي مركزي و فعالان جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد با فاطمه رجبي نيز مطرح شده است.

رجبي در واكنش به اين ادعا گفته است: خيلي هم دور از ذهن نيست، آقاي پورمحمدي در همان زمان وزارت مي‌گفتند وي نيروي احمدي‌نژاد نيست و با او همراه نيست و از نظر فكري و برنامه به آقاي هاشمي وابسته است، حالا اين واقعيت داشت يا نداشت در جلسات سياسيون مطرح بود. البته ايشان بلافاصله بعد از وزارت نيز موضع‌گيري‌ها و مصاحبه‌هايي مي‌كند كه روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب از او به عنوان وزير هميشه معترض ياد مي‌كنند. الان هم موضعگيري‌هايي كه مي‌كند تمام مفاسد اقتصادي و سياسي كشور را رها كرده و مدام مي‌گويد دستگاه‌هاي دولتي و به دولت‌هاي قبل هم كار ندارد.

رجبي درباره مشايي و رحيمي هم اظهارنظر كرده است: من از رحيمي شناختي ندارم ولي نظرم اين است كه آقاي احمدي‌نژاد كلا افرادي را كه مورد سوال هستند انتخاب نكند. مثل رحيمي و مشايي و بهانه به دست افراد سياسي ندهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.